برداشت های کاملن شخصی

#بدون_عنوان

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ

هیچ چیز برای من به اندازه ی خداوند اهمیت ندارد و هر چیزی که مستقیماً به خدا مربوط نشود برای من ذره ای ارزش ندارد. خداوند منشا زندگیست و اگر کسی از این سرچشمه جدا شد ذره ای از زندگی در او نیست.
از اینکه در دنیای به این بزرگی کسی به فکر خداوند نیست غمگین می شوم. آن قدر دلم برای خداوند می سوزد که گاهی، شب ها برای او گریه می کنم. گاهی هوس می کنم بمیرم.

  • علی اصغر مهدوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی