برداشت های کاملن شخصی

#همزیستی_مسالمت_آمیز

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ق.ظ

من از زندگی چیز زیادی نمی خواهم. در واقع من سال هاست به این نتیجه رسیده ام که اگر از زندگی چیز زیادی بخواهم زندگی هم از من چیزهایی خواهد خواست که خیلی خوب می دانم نمی توام از عهده شان بر بیایم. با زندگی ام رفتار مسالمت آمیزی دارم. به او فشار نمی آورم تا مجبور نباشم فشار او را تحمل کنم. من به طور کلی اهل جنگیدن نیستم. با هیچ کس و هیچ چیز.

  • علی اصغر مهدوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی