برداشت های کاملن شخصی

#دقیقاً_بیست_و_هفت_سال_قبل

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۳۰ ب.ظ

همیشه توی خودم فرو رفته ام. دلایل زیادی وجود دارد که ثابت می کند نباید وجود داشته باشم و به همین خاطر همیشه از اینکه وجود دارم شگفت زده ام. دنبال دلیل موجهی برای بودنم می گردم. می خواهم بدانم بیست و هفت سال قبل، یعنی درست قبل از تولدم کجا بودم. نمی دانم چرا بیست و هفت سال قبل، نه یک سال زودتر و نه یک سال دیرتر متولد شده ام. هزاران سال است که جهان وجود داشته اما من نبوده ام، پس چه دلیلی باعث شده که من ناگهان بیست و هفت سال قبل وجود پیدا کنم و به زندگی پرتاب بشوم؟ آن هم چه زندگی ای؟ پر از رنج و درد و فقر و بیماری و اندوه و نکبت که آخر هم به مرگ منتهی می شود. منصفانه نیست که انسان در زندگی با موانعی روبه رو شود که نتواند آن ها را از میان بردارد. اینها سوالات و اشکالات جدی ای است که چند سالی ذهنم را مشغول کرده است و زندگی را برایم تلخ و دشوار می کند.

  • علی اصغر مهدوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی