برداشت های کاملن شخصی

#فرشتگان_عذاب

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۲۴ ب.ظ

این همه دارو برای چیست؟ چرا انسان ها اینقدر بیمار می شوند؟ 
از انواع سردرد، مثل میگرن و سینوزیت گرفته تا بیماری های چشمی مثل دوبینی و نزدیک بینی و کورنگی و آب مروارید و آستیگماتیسم تا انواع نارسایی های قلبی مثل تپش قلب و بزرگ شدن قلب و تنگ شدن دریچه ی میترال تا سنگ کلیه و سنگ مثانه تا نازایی و صرع و نقرس و مننژیت تا آبله و اوریون و سرخک و مخملک و آسم تا اصناف مختلف بیماری ها و معلولیت های ارثی مثل کوری و لوچی و کَـری و فلج و اختلالات گفتاری و روانی و انواع هپاتیت A و B و C و بیماری های خونی مثل هموفیلی و لوسمی و تالاسمی تا انواع معلولیت های ذهنی و عقب ماندگی های رفتاری تا زخم معده و اثنی عشر و روده تا بیماری های انگلی تا واریس و دیفتری و تیفوس و روماتیسم و دیسک و پارکینسون و دیابت و آلزایمر تا تصلیب شرائین تا سکته قلبی و مغزی تا...آخ چقدر بیماری!
شاید هم فرشته باشند، اما فرشتگان عذابند. هر کس قبل از مرگ تعدادی از این بیماری ها را تجربه می کند. فکر نمی کنم هیچ جانداری به اندازه ی انسان در معرض ابتلا به این همه بیماری باشد. اما به راستی چه کسی مقصر است؟

  • علی اصغر مهدوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی